Conclusie Blogplatform

Zoals jullie weten kreeg ik in september de opdracht om een blog te creëren. Uit de drie blogplatformen die ik bestudeerde heb ik voor blogger.com gekozen.
Blogger.com is een goed blogplatform maar het heeft zo zijn nadelen.

1    Je hebt een beperkte keuze in blogsjablonen. Dit heb ik kunnen oplossen door een online HTML         code in te voeren. Het enige nadeel is dat je dan een (basis)kennis HTML code moet hebben om         kleine aanpassingen te maken.


2    De manier om een blogbericht in te voeren is niet optimaal. Je hebt wel de nodige opmaak die je         kan invoegen, maar je kan bijvoorbeeld niet kiezen hoe groot het lettertype moet zijn. Jammer             genoeg kan je ook niet zelf de grootte van de foto's kiezen. De enige keuze's zijn: Klein, normaal,       groot, extra groot en normaal formaat.



Al bij al vond ik wel dat Blogger.com leuk was om te gebruiken. Je had een mooi overzicht van de mogelijkheden in je blog bij het opstarten van de pagina, zo kon je zien in welk land je Blog overal bekeken wordt.


0 reacties:

Een reactie posten